دولت از سال 84 با شركت های پیمانكاری واسطه برای جذب نیروی انسانی موافق نبود
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'لطف الله فروزنده' روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: كسانی كه ادعا می كنند هدف دولت از اصلاح وضعیت استخدام نیروهای شركتی و سامان دادن به آنها یك اقدام تبلیغاتی در آستانه انتخابات است كاملا بی انصافی می كنند.

وی افزود: برای این كه به طور كلی این مساله را جمع كنیم، یك مصوبه در این زمینه در ابتدای سال جاری داشتیم كه این مصوبه اشكالاتی داشت و اكنون ایرادها را برطرف كرده ایم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری اظهار داشت: ما واقعا حذف شركت های پیمانكاری را در راستای عدالت می دانیم و با قوت و قدرت هم این كار را انجام می دهیم و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد و هیچ هدفی هم جز خدمت به مردم نداریم.

فروزنده همچنین درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی گفت: مشاغل حاكمیتی هفت مورد از دستگاه ها را به آنها ابلاغ كرده ایم و كسانی كه در مشاغل حاكمیتی باشند از پیمانی به رسمی تبدیل می شوند.

وی افزود: ما تا پایان سال این موضوع را به همه دستگاه ها ابلاغ می كنیم و به آنها اختیار می دهیم كه بتوانند نیروها را تبدیل وضعیت كنند و امیدواریم تا پایان امسال نیروهای پیمانی كه در مشاغل حاكمیتی هستند تبدیل وضعیت شوند.

سیام**1723**9132





:: برچسب‌ها: فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: